Team

Lydia Grohe

Publikationen

Grohe, L. & Schulz, P. (2022). Big Round Clocks and Blue Square Tables: Adjective Ordering Preferences in Elicited Child and Adult Production. In Y. Gong & F. Kpogo (Eds.), Proceedings of the 46th annual Boston University Conference on Language Development (pp. 242-244). Somerville, MA: Cascadilla Press.

Li, D., Grohe, L., Schulz, P. & Yang, C. (2021). The distributional learning of recursive structures. In D. Dionne & L.-A. Vidal Covas (Eds.), Proceedings of the 45th annual Boston University Conference on Language Development (pp. 471–485). Somerville, MA: Cascadilla Press.

Grohe, L., Schulz, P. & Müller, A. (2011). How Children ‘Copy’ Long-Distance Structures: The Production of Complex Wh-questions in German. In N. Danis, K. Mesh & H. Sung (Hrsg.), Proceedings of the 35th annual Boston University Conference on Language Development (S. 233–245). Somerville, MA: Cascadilla Press.

Unveröffentlichte Arbeiten

Unveröffentlichte Masterarbeit: Grohe, L. (2012). Eine Studie zur Produktion und zum Verständnis von komplexen W-Fragen bei Kindern mit Sprachentwicklungsstörungen (Betreuerinnen: Prof. Dr. Christina Kauschke, Prof. Dr. Petra Schulz).

Unveröffentlichte Bachelorarbeit: Grohe, L. (2009). Produktion von komplexen W-Fragen (Betreuerinnen: Prof. Dr. Petra Schulz, Prof. Dr. Helen Leuninger).

Zurück zur Übersicht